Cauți un birou pentru firma ta? Analizează oferta URED

Postat la: 27.03.2023 07:12 | Scris de: ZIUA NEWS

Cauți un birou pentru firma ta? Analizează oferta URED

Una dintre condițiile principale pentru ca o firmă să poată fi înființată sau să își desfășoare activitatea în condiții legale este să dețină un spațiu care să o găzduiască. Acesta este adresa din documentele oficiale, locul de la care se transmite și unde se primește corespondența, punctul central de întâlnire cu autoritățile.

Deși în primă instanță poate părea foarte simplu să îți conturezi un birou, adevărul este că în spatele acestui proces se ascund diferite aprobări și autorizări de care ai nevoie pentru a transforma o incintă în sediul social al firmei tale. Alege serviciile de gazduire sediu social în Bucuresti de la URED Group și scapă complet de grija spațiului pentru biroul tău!

Cine poate beneficia de serviciile de găzduire URED?

Sediul social este considerată adresa oficială a unei firme ceea ce înseamnă că orice antreprenor sau administrator de business poate solicita o ofertă URED pentru găzduire. Obligativitatea deținerii acestui spațiu este consemnată prin lege, ceea ce înseamnă că dacă îți dorești să eviți orice risc juridic și fiscal, trebuie să te asiguri că deții un contract valabil. Procesul prin care poți beneficia de aceste servicii este unul foarte simplu, ceea ce însemnă că poți solicita chiar acum o ofertă.

De ce să alegi URED pentru găzduirea sediului tău social?

Echipa URED îți oferă mai mult decât câțiva metri pătrați pe care să îi închiriezi. Serviciile de găzduire includ nu doar spațiul în sine, ci și toate procedurile de înregistrare a acestuia ca sediul principal al firmei. Eliberarea și înregistrarea documentelor se face foarte rapid, în așa fel încât să poți beneficia de posibilitatea de mutare imediată.

Mai mult decât atât, tot ceea ce înseamnă primirea și expedierea corespondenței intră sub responsabilitatea echipei URED. Gestionarea acesteia, transmiterea notificărilor cu privire la schimbarea făcută către toți clienții sau re-transmiterea corespondenței prin intermediul serviciilor de curierat intră în oferta inițială. La fel și serviciile de copiere, scanare și fax, internetul, accesul la sala de ședințe pentru a găzdui eventuale controale, precum și costurile de mentenanță.

Optând pentru această soluție, scapi de tot ce înseamnă cheltuieli legate de chirie și întreținere sau alte costuri suplimentare, de necesitatea de a obține acorduri și aprobări pentru deschiderea biroului din partea unor persoane terțe și, totodată, reduci timpul necesar pentru înființarea firmei, întreaga procedură derulându-se rapid, cu ajutorul unor profesioniști, iar afacerea ta își va putea începe activitatea la locație în doar câteva zile.

Alege oferta de preț potrivită nevoile tale

Pentru că fiecare afacere este diferită și prezintă nevoi distincte, URED îți propune trei soluții de găzduire în așa fel încât să o alegi pe cea potrivită pentru tine.

Prima se adresează acelor firme care au nevoie de un sediu social fără activitate. Pentru doar 9 euro lunar vei beneficia de o adresă oficială cu preluarea corespondenței.

Cea de-a doua propunere costă 35 de euro pe lună și oferă un sediu social cu activitate redusă. Practic, găzduirea sediului social se face la adresa biroului, închiriindu-se un spațiu legal pentru a putea fi înregistrat drept plătitor de TVA.

Ultima variantă este destinate acelor afaceri care au nevoie de un spațiu fizic pentru a-și desfășura complet activitatea. Vei putea exploata din plin spațiul închiriat ca pe propriul birou, prețul fiind de 10 euro pe metru pătrat.

Vei putea alege oricare dintre aceste opțiuni se pliază nevoilor și bugetului tău, pentru o perioadă determinată, având posibilitatea ca oricând să optezi pentru un alt pachet dacă apar noi necesități pe parcurs.

Colaborează cu URED Group și obține un sediu ideal pentru afacerea ta!