O companie aeriană servește „mâncare de câini" pasagerilor de la clasa business

Postat la: 19.11.2023 13:36 | Scris de: ZIUA NEWS

O companie aeriană servește „mâncare de câini

Mâncarea din timpul curselor aeriene nu are întotdeauna cea mai bună reputație, însă oricine s-ar gândi de două ori înainte de a comanda din meniul companiei aviatice un fel de aperitiv care include „mâncare de câini".

O fotografie realizată de un pasager al companiei aeriene China Eastern Airlines arată meniul pentru cei care călătoresc la clasa business, care include preparate din carne de vită, fructe de mare și supe.

Însă, printre felurile din meniul companiei la categoria aperitiv se numără și „mâncare de câini din import cu okra".

Conrad Wu, cel care a distribuit imaginea pe Facebook, se întreabă: "Ce anume este asta, de fapt?"

În meniul companiei apare clar denumirea de „mâncare de câini"
Circa 1.000 de persoane au reacționat la postarea, care a strâns sute de comentarii și distribuiri, scrie The Independent, care iterează faptul că ar fi vorba, cel mai probabil, de o eroare de traducere.

Un internaut, Edward Poon s-a întrebat dacă acest lucru înseamnă că această compania aeriană este „prietenoasă cu animalele de companie", în timp ce un alt utilizator a comentat că ești "tratat ca un câine, nu ca un om".

"Consecințele folosirii Google translate", a avertizat însă Coleman So, în timp ce un alt comentator, Dai Ching, a glumit: "Trebuie să fie un hot dog, nu?"

Imaginea a fost distribuită și pe Reddit, unde un utilizator a remarcat că este vorba despre "mâncare de câini importată". "Se pare că pasagerii de la clasa economică primesc doar mâncare de câini autohtonă", a glumit el.

Nu este clar la ce fel de mâncare se referă meniul tradus de la bordul zborului China Eastern, dar ziarul britanic a contactat compania pentru clarificări.

Tot în acest an, o companie aeriană și-a sfătuit clienții să renunțe să mănânce la bordul avionului, considerând că este o "alegere etică".

Japan Airlines a testat opțiunea "JAL Ethical Choice MealSkip", care permitea pasagerilor să renunțe la masa pe anumite zboruri, încă din 2020. Transportatorul a făcut această opțiune permanentă la rezervările de zboruri din întreaga lume, subliniind beneficiile de sustenabilitate ale evitării unui prânz la bordul unui avion.

De altfel, în luna februarie, un pasager de la clasa business de pe un zbor către Japonia care a comandat un mic dejun vegan, a fost uluit când i s-au adus o singură banană și o pereche de bețișoare.

"Când mi-a s-a adusa banana după decolare, am crezut că este doar un aperitiv, dar de fapt era întregul fel de mâncare", a scris acesta online.